خرید سپیدار سیستم

نرم افزار مالی و حسابداری

دوشنبه ۰۵ شهریور ۰۳

خرید سپیدار سیستم

خرید و قیمت نرم‌افزار حسابداری سپیدار

برای خرید و قیمت نرم‌ افزار حسابداری سپیدار، ابتدا می‌توانید سیستم‌ها، زیرسیستم‌ها و امکانات مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست مشاوره ثبت کنید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و یک جلسه دمو رایگان برای شما برگزار می‌کنند. در نهایت، بر اساس نیاز شما، نمایندگان سپیدار سیستم پیش‌فاکتور صادر خواهند کرد و در صورت تمایل به خرید، می‌توانید نرم‌افزار سپیدار را تهیه کنید.

خرید نرم‌افزار حسابداری؛ مدیریت بهتر کسب‌وکار

در گذشته، رسیدگی به امور مالی کسب‌وکارها با استفاده از ابزارهایی مانند چرتکه، کاغذ، قلم و ماشین‌حساب انجام می‌شد. احتمال خطا و از قلم افتادن هر رویداد مالی در این روش‌ها اجتناب‌ناپذیر بود و منجر به اشتباهات حسابداری می‌شد. با ورود تکنولوژی و ابزارهای دیجیتال به زندگی، محاسبات مالی نیز توسعه یافت. به طوری که امروزه می‌توان حساب و کتاب هر بنگاه تجاری را با خرید و استفاده از نرم‌افزار حسابداری به سادگی انجام داد.

برای خرید نرم‌افزار سپیدار از کجا شروع کنیم؟

برای خرید نرم‌افزار سپیدار باید به یکی از نماینده‌های رسمی شرکت سپیدار سیستم مراجعه کنید. شرکن ما به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نماینده‌های سپیدار همکاران سیستم در کشور همه بسته‌ها، سیستم‌ها و زیرسیستم‌های سپیدار را با ارائه مشاوره و دموی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت نرم افزار سپیدار سیستم

قیمت نرم افزار سپیدار یکی از موضوعات حائز اهمیت برای افرادی است که قصد خرید و استفاده از این نرم افزار را دارند. اما از آنجایی که این نرم افزار شامل سیستم های مختلف، زیر سیستم های متنوع و امکانات جانبی گسترده است، نمی توان هزینه مشخص و دقیقی را اعلام کرد.

ویژگی مثبت دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که شما می توانید خرید خود را به دو حالت و با توجه به بودجه خود انجام دهید. این دو حالت که به آن ها اشاره شد، خرید بسته کامل نرم افزار یا خرید برخی از بسته های آن است. در ادامه نکاتی را در اختیارتان قرار می دهیم تا با توجه به آن ها بهترین عملکرد را داشته باشید.

برای خرید هر سیستم پیش نیاز سیستم حسابداری پایه میباشد، پیش نیاز سیستم مشتریان و فروش، سیستم دریافت و پرداخت و یکی از سیستم های تامین کنندگان و انبار تولیدی یا سیستم تامین کنندگان و انبار بازرگانی میباشد، برای انتخاب سیستم تولید پیش نیاز سیستم تامین کنندگان و انبار تولیدی میباشد، برای انتخاب سیستم مدیریت تردد پیش نیاز سیستم حقوق و دستمزد میباشد، کلیه قیمت ها با احتساب 9% ارزش افزوده میباشد.

یکی از رایج ترین سوالاتی که ذهن مشتریان نرم افزار حسابداری سپیدار یا کلیه مشتریان خرید نرم افزار حسابداری را درگیر می نماید قیمت آن نرم افزار حسابداری می باشد. شرکت ما به عنوان نماینده فروش و پشتیبانی نرم افزار حسابداری سپیدار با ارائه بسته های ترکیبی نرم افزار حسابداری سپیدار با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز همینطور آموزش این نرم افزار ارائه خدمت می نماید. با استفاده از سربرگ استعلام قیمت موجود و تیک زدن بسته مورد نظر و موارد مورد نیاز خود از قیمت پکیج خود می توانید مطلع شوید. همینطور با تماس با کارشناسان ما به صورت رایگان می توانید از پکیج مناسب خود مطلع شوید. همینطور برای استفاده از خدمات آموزشی و نصب نرم افزار سپیدار سیستم می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

باشگاه مشتریان سپیدار 

باشگاه مشتریان سپیدار بزرگترین باشگاه مشتریان در بین نرم افزار های حسابداری و CRM در کشور می باشد. شما با استفاده از نام کاربری و پسوردی که موقع خرید دریافت میکنید میتوانید وارد باشگاه مشتریان شده و از امکانات خاص و کاربردی آن استفاده نمایید. باشگاه مشتریان دارای امکانات ویژه نظیر آموزش های رایگان ، گزارشات ، دریافت آخرین اخبار و آپدیت های نرم افزار سپیدار سیستم می باشد. شما همینطور از طریق پنل باشگاه مشتریان میتوانید با ریموت دسکتاپ از اتصال و پشتیبانی آنلاین کارشناسان سپیدار بهرمند شوید که این ویژگی کاملا خاص سپیدار سیستم می باشد.

مشاوره خرید سپیدار سیستم

آیا به دنبال یک برنامه حسابداری قدرتمند و کارآمد برای کسب و کار خود هستید؟ قطعا پاسخ شما بله است

شما با استفاده از نرم افزار حسابداری سپیدار، میتوانید با خیال آسوده و اطمینان به مجموعه ی مالی و نرم افزاری ما ، به کسب و کار خود رونق ببخشید.

 نرم افزار حسابداری سپیدار با ارائه ابزارهای پیشرفته و قابلیت های منحصربه‌فرد، به شما کمک میکند تا فرآیند مالی و حسابداری خود را بهبود ببخشید و عملکرد کسب و کار خود را به بالاترین سطح کارایی برسانید. از جمله قابلیت های نرم افزار سپیدار ، میتوان به مدیریت لحظه ای موجودی انبار، صدور فاکتور، پیگیری وضعیت مالی و گزارشگیری دقیق اشاره کرد. با بهره گیری از  امکانات نرم افزار حسابداری سپیدار، شما میتوانید به راحتی اطلاعات مالی ثبت شده توسط حسابداران مجموعه را،  به صورت گزارشی کامل و درست ، در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید و با استفاده از نتایج گزارش ها  جهت کسب و کار خود ، هوشمندانه تر تصمیم بگیرید . این نرم افزار قابلیت حفظ اطلاعات و دیتا مالی شما را با راهکار های ساده از کوتاه ترین  مسیر میسر مینماید.

یکی از مزیت های منحصر به فرد سپیدار ، پشتیبانی بصورت تلفنی و چت آنلاین همراه با اتصال مستقیم بر روی سیستم شما می باشد ، همچنین دارای گزارش های متفاوت و چاپ فرم های سپیدار به سلیقه مشتری برای تمام مجموعه ها میباشد ، بروزرسانی جهت سرعت نرم افزار و به روز شدن اطلاعات مالیاتی ، ارتقا کیفیت و رفع نیاز مشتری می باشد .

خرید نرم افزار سپیدار تحت وب برای چه شرکت‌هایی مناسب است؟

در خرید نرم افزار سپیدار تحت وب هیچ محدودیتی وجود ندارد. در واقع همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ با هر سطح از فعالیت‌های مالی و حسابداری می‌توانند با خرید نرم افزار سپیدار ابری از مزایای نرم افزار سپیدار برخوردار شوند. استفاده از این نرم افزار می‌تواند با اهداف مختلفی انجام گیرد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

افزایش بهره وری و کاهش هزینه، استفاده در فضای اشتراکی و کسب و کارهای بین المللی.

منبع: شرکت کامکار پندار آتی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد